divendres, d’octubre 21

patadetes

En fi... ja ha donat la primera patadeta. La pregunta és: qui ha donat la primera patadeta? El tema del nom ja l'aclarirem, però d'entrada dir que es el nostre fillet. Caldria, potser, tirar una mica enrera i explicar d'on ve tot plegat.
Jo em dic Adrià i la meva companya es diu Isabel, fins aquí no hi ha cap expedient X. El cas és que fa 20 setmanes que estem prenyats (repeteixo, prenyats, emprenyats a voltes, però en tot cas no fa 20 setmanes). Hem passat moments de tot: alegria, joia, tristesa, por... t'agrada conduïr?
Ara com ara, però, tot va vent en popa o, dit en català, tot va com una seda.
Doncs bé, tot i que tirarem endavant i endarrera per anar-vos posant al dia, només dir que avui hem notat la primera patadeta. Quan es diu això tothom diu: uiiii serà futbolista... Doncs no!!! ja us dic jo que no, si surt a mi jaurà al sofà 12 hores al dia i si surt a la Isabel... també, per tant difícilment aprendrà a fer filigranes amb els peus (jo no en sé fer ni amb les mans...).
D'altra banda es pot assemblar al seu padrí, en Jordi, ja l'anireu veient per aquí (diuen que els nens s'assemblen als padrins) i, per tant, tampoc jugarà a futbol.
En fi, per aquí ens anirem trobant... la Isabel, en Jordi, la Marta (companya d'en Jordi i bona amiga) i jo mateix, l'Adrià, es tracta d'explicar a tothom com va avançant l'embaràs...
Aviat més...